Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

På G...


(Solens strålar tittade in i hallen och bjöd på ett härligt ljus)


Hej!

Jag blev nyss utnämnd (av mig själv) till världens mest tråkigaste blogg att följa. Himmel vad trist det måste vara att följa en blogg där inläggen dyker upp...aldrig.
Anledningen den sista tiden har varit många. Roliga saker har hänt, mindre roliga och en del riktigt tråkiga. Jag har en viss distans till att ventilera mitt privatliv på bloggen, men vill gärna berätta att nu tror jag att jag är på G igen.

Jag Elsa och maken har varit ute i skogen hela eftermiddagen och barnen och en kompis till dem har varit på bio med mormor. Eftersom blåsten har varit så kraftig idag så känner jag mig riktigt frusen och tappar förmodligen upp ett skumbad efter maten. 

En riktig mysig lördagskväll önskar jag er alla!

Kram



Yorum Gönder

0 Yorumlar